• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
Contenticiteit

Contenticiteit

Meer bezoekers en conversie door authentieke content.

  • Online PR & Linkbuilding
  • Labels
  • Blog
  • Ons verhaal
  • Contact
  • Show Search
Hide Search
tiktok volgers kopen

TikTok volgers kopen en 4 andere tips om influencer te worden

Aspireer jij een carrière als influencer en kun je niet wachten om te gaan knallen op social media en content te maken die viraal gaat? Je ziet het wel voor je om aanvragen voor samenwerkingen te krijgen en droomt van perspakketjes en toffe persevents. Influencer worden is een droom van velen, die je wat makkelijker kunt bereiken met onze handige tips & tricks. Van TikTok volgers kopen tot aan het gebruiken van trending hashtags. Ideaal voor influencers in spé.

#1 TikTok volgers kopen

Een vliegende start maak je natuurlijk door volgers te kopen. Dit kan gemakkelijk en veilig online zodat je al binnen de kortste keren een trouwe fanbase hebt opgebouwd. Het is het perfecte begin om op te vallen op social media. TikTok volgers kopen zorgt ervoor dat je video sneller in de Explore Page komt, waarna hij pas écht viral kan gaan. 

#2 Speel in op social mediatrends

Echte influencers weten wat er speelt en haken daar vernuftig op in. Het is dus belangrijk dat je aanwezig bent op de meeste social mediakanalen (Instagram, TikTok, Pinterest). Maar je aanwezigheid is niet genoeg wanneer je andere wilt influencen. Je moet namelijk ook actief zijn op deze kanalen. Alleen dan kun je inspelen op de huidige social mediatrends. Een hashtag die viraal gaat, een nieuwsbericht dat massaal wordt gedeeld of een leuk nummer waar veel andere influencers een reels of TikTok mee maken.

#3 Maak kwalitatieve content

Als influencer wil je anderen ‘influencen’. Iets wat alleen kan wanneer je kwalitatieve content maakt die zó goed in elkaar zit dat anderen het wel moeten delen. Denk aan prachtige fotografie van hoge kwaliteit, een waardevolle post of een video waarin je gebruik maakt van leuke overgangen. Hoe hoger de kwaliteit, hoe betrouwbaarder je overkomt én hoe sneller andere gebruikers jou als voorbeeld gaan zien.

#4 Video, video, video

Instagram kondigde eerder dit jaar al aan dat de focus op video komt te liggen. Na de fotografie, staat nu Instagram Reels in de spotlight. Dus wil je écht een influencer worden? Dan is het maken van video’s onvermijdelijk. Ook handig: je kunt de video’s ook doorplaatsen op TikTok zodat je ook op dit medium viral kan gaan. Verwijder dan wel even de Instagram- of TikTok handle voordat je ‘m plaatst.

#5 Hashtags, likes en reacties

Dé manier om gevonden te worden, is door te werken met hashtags. Ga vijftien minuten voordat je een nieuwe post plaatst de hashtags langs van de branche die jij volgt. Like de meest recente berichten en laat reacties achter bij de posts die je interessant vindt. Hierdoor val je op bij deze accounts. Deze gaan jouw account bezoeken en zien als eerste die gloednieuwe post van jou. Hoe meer likes, hoe dichter je bij de carrière als influencer komt!

Handig hè, deze vijf tips? In een notendop: het is belangrijk dat je opvallende content maakt van hoge kwaliteit. Je kunt er bovenuit stijgen door TikTok volgers te kopen en in te spelen op de social mediatrends van dit moment. De focus ligt steeds op video, dus pak die videocamera er maar snel bij en je bent klaar om te gaan influencen.

Gepubliceerd op:
15 september 2021

Categories: Social media

Primaire Sidebar

Laatste blogs

Contentshock? Pure onzin!

Help: minder traffic via Facebook, wat nu?

Zoeken

Eigen labels

Bij Contenticiteit hebben we een aantal premium websites in diverse niches. Via deze websites je doelgroep bereiken of werken aan je SEO? Bekijk onze labels.

Domeinnaam nodig?

Wist je dat je via ons ook prachtige domeinnamen kunt scoren? Kijk voor een overzicht op DomeinOpties.nl

Explore more

Projecten Ons verhaal Contact

Footer

Contenticiteit

Online uitgever voor de moderne en resultaatgerichte
marketing manager / seo specialist.

Copyright © 2023 · Contenticiteit / Algemene voorwaarden

Socials & Contact

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
  • Twitter