Wat heb je aan briljante content als niemand die content ziet? Natuurlijk hou je met je webteksten rekening met de vindbaarheid in Google, maar in concurrerende branches is dat vaak niet voldoende.
Daarom zetten wij regelmatig ons enorme netwerk in om te zorgen dat jouw content op de juiste websites bij je doelgroep onder de aandacht komt. Noem het link building, link earning, link management, sponsored content, advertorials of wat je ook wilt, maar relevante externe links naar je website blijven belangrijk voor je domein-autoriteit en daarmee je vindbaarheid in Google.
Vergeet de utopie van Google dat iedereen wel vrijwillig naar je gaat linken als je briljante content maakt.
Advertorials
Je kent het inmiddels vast wel de gesponsorde content op grote websites. Wij schrijven advertorials / sponsored content en zorgen dat deze gepubliceerd worden op relevante websites.
Content publishing
Binnen ons netwerk zijn er altijd wel websites waar (een deel van) je doelgroep wel eens komt. Speciaal voor die websites schrijven we unieke content die de bezoekers van die websites boeit en verleidt om door te klikken naar je website.
We hebben een aantal digitale uitgaven, die je merk, dienst of product onder de aandacht kunnen brengen bij je doelgroep.
Deze websites zijn een autoriteit voor Google met niet alleen mooie domeinwaarden, maar ook daadwerkelijk mooie rankings en organische bezoekers.