• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
Contenticiteit

Contenticiteit

Meer bezoekers en conversie door authentieke content.

  • Online PR & Linkbuilding
  • Labels
  • Blog
  • Ons verhaal
  • Contact
  • Show Search
Hide Search

Inbound Marketing

Jouw klanten horen liever hoe je kunt helpen dan dat je vertelt dat je de oplossing bent.

Heb jij een geweldig product of dienst en lukt het je maar niet om het aan de man te krijgen? Heb je gebeld, gemaild, advertenties gemaakt en veel geld gespendeerd aan allerlei reclame-uitingen, maar lijkt het allemaal weggegooid tijd en geld? Hoe komt het dat mensen jouw product niet meer weten te vinden, terwijl je zeker weet dat het de beste oplossing zou zijn voor hun probleem?

57% van de customer journey vindt plaats voordat er een gesprek met jouw verkoper is geweest. Namelijk: online. Dankzij de groeiende hoeveelheid aan informatie die op internet te vinden is, kunnen mensen zich al uitgebreid oriënteren voordat de keuze gemaakt wordt.

In de awareness-fase, bedenkt jouw potentiële klant zich dat er een probleem is. Hij of zij gaat online op zoek naar meer informatie daarover. In dat proces stuit hij op een oplossing voor dat probleem. Je potentiële klant zoekt naar meer informatie over de oplossing (research-fase). Vindt hij het interessant? Dan volgt vergelijkingsonderzoek: Wie biedt het aan, waar en tegen welke prijs? Zitten er verschillen tussen de oplossingen? Dat is de evaluation-fase. Als laatste volgt het besluit, op basis van de hiervoor gevonden informatie.

Als je geen informatie biedt in die verschillende stadia van de customer journey, komt jouw potentiële klant in die fases dus niet bij jou terecht.

Wij zorgen voor meer online exposure

Landingspagina’s

Vanuit de contentstrategie schrijven we (seo) webteksten voor je homepage, je dienstenpagina’s en speciale landingspagina’s voor bijv. AdWords of e-mailcampagnes.

Bloggen

Regelmatige nieuwe, unieke content die je bezoekers boeit en bindt is niet alleen goed voor je naamsbekendheid en conversie, maar Google houdt er ook enorm van.

Productomschrijvingen

Het is een vak apart om over een (soms simpel) product een boeiende tekst te schrijven. Toch kan die tekst er in veel gevallen voor zorgen dat de bezoeker over gaat tot een aankoop. En ook hier mag Google niet vergeten worden.

Primaire Sidebar

Laatste blogs

Contentshock? Pure onzin!

tiktok volgers kopen

TikTok volgers kopen en 4 andere tips om influencer te worden

Zoeken

Eigen labels

Bij Contenticiteit hebben we een aantal premium websites in diverse niches. Via deze websites je doelgroep bereiken of werken aan je SEO? Bekijk onze labels.

Domeinnaam nodig?

Wist je dat je via ons ook prachtige domeinnamen kunt scoren? Kijk voor een overzicht op DomeinOpties.nl

Explore more

Projecten Ons verhaal Contact

Footer

Contenticiteit

Online uitgever voor de moderne en resultaatgerichte
marketing manager / seo specialist.

Copyright © 2023 · Contenticiteit / Algemene voorwaarden

Socials & Contact

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
  • Twitter