• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
Contenticiteit

Contenticiteit

Meer bezoekers en conversie door authentieke content.

  • Online PR & Linkbuilding
  • Labels
  • Blog
  • Ons verhaal
  • Contact
  • Show Search
Hide Search

Cases

Een goede case study vertelt het verhaal van jouw dienst of product in een herkenbare setting. Dat blijft veel beter hangen dan alleen maar cijfers of opgesomde feiten. Onze webredacteuren stellen de vragen die de doelgroep ook zou hebben en vertaalt dat naar de oplossingen die je biedt.

Een case is vooral heel prettig in de overwegings- en beslissingsfase van de customer journey. In de overwegingsfase is het probleem duidelijk en heeft de lezer behoefte aan kennis over de mogelijke oplossingen.  Die oplossingen komen in een case op een herkenbare manier naar voren.

In de beslissingsfase weet de lezer inmiddels welke oplossing werkt. Nu is het belangrijk om aan te tonen dat je de geschikte partij bent. Door het verhaal van een case leert de lezer jou en je product of dienst beter kennen. Dat geeft hem alle informatie die hij nodig heeft om een goede beslissing te kunnen nemen.

Vanuit de contentstrategie zorgen wij voor cases die echt gaan leven voor buyer persona’s. Daardoor converteren leads naar trouwe klanten.

Customer Journey

Voor een potentiële klant tot kopen overgaat, doorloopt hij verschillende fases, de customer journey. Het begint met bewustwording van het probleem, daarna overweging welke oplossing werkt en vervolgens de beslissingsfase waarin de koop gesloten gaat worden. In iedere fase heeft het publiek weer behoefte aan andere informatie.

Overwegingsfase

De eerste fase van customer journey is afgerond, de buyer persona weet wat het probleem is dat opgelost moet worden. Nu komt de research naar oplossingen op gang. Hoe kan het probleem zo goed mogelijk worden opgelost? In die fase wil de lezer meer weten over jouw product of dienst en hoe dat kan bijdragen aan de oplossing.

Beslissingsfase

Nu komt het erop aan. Heb jij je lezer goed genoeg weten te boeien en binden? In deze fase is de potentiële koper al bijna zover om de knoop door te hakken en heeft nu behoefte aan geruststelling. Bijvoorbeeld dat anderen hem al zijn voorgegaan en tevreden waren. En aan vergelijkingsmateriaal, wat heeft jouw product of dienst daadwerkelijk bereikt in het verleden?

Primaire Sidebar

Laatste blogs

Contentshock? Pure onzin!

tiktok volgers kopen

TikTok volgers kopen en 4 andere tips om influencer te worden

Zoeken

Eigen labels

Bij Contenticiteit hebben we een aantal premium websites in diverse niches. Via deze websites je doelgroep bereiken of werken aan je SEO? Bekijk onze labels.

Domeinnaam nodig?

Wist je dat je via ons ook prachtige domeinnamen kunt scoren? Kijk voor een overzicht op DomeinOpties.nl

Explore more

Projecten Ons verhaal Contact

Footer

Contenticiteit

Online uitgever voor de moderne en resultaatgerichte
marketing manager / seo specialist.

Copyright © 2023 · Contenticiteit / Algemene voorwaarden

Socials & Contact

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS
  • Twitter